Monday, September 25, 2006

أعود لطاولتي..



أعود لطاولتي..




كانت السماء محايدة والأخضر بديهي أما نسمة الهواء فرمادية.. كنت في حاجة لأن أبتعد عن هنا.. أبتعد عن التزامي بالكتابة.. عن التزامي بأي شيء.. رغبت فقط في أن "هدوووء من فضلكم".. سجينة الروح ولم أكن لأكتب دون أن أحررها على أي حال..

احتجت بعض الوقت حتى أشفي من مرض خطيبي الذي ألزمه السرير 21 يوما.. ومن تعب أمي الذي خلع قلبي عليها.. واحتجت أن أستوعب أنني لن أرى د/ عبد العزيز حمودة إذا ما فكرت في زيارة قسم اللغة الإنجليزية..

أفتقد كل ما يخص هذا الرجل حد الجنون، وأقسو على نفسي كثيرا لأنني لم أذهب لرؤيته قبل وفاته.. أفتقد قميصه الأبيض والجاكيت الملقى على كرسي المحاضر الذي لم يستخدمه قط.. أفتقد الملك لير ودرايدن، واداؤه المسرحي الذي كان يبقيني على طرف مقعدي.. أفتقد لثغته في حرف الراء.. أفتقد دفء صوته والسعادة في عينيه إن سألناه أو استشرناه بخصوص شيء ما.. أفتقد شعره الأبيض وطفولة مشاعره.. أفتقد جلوسي أمامه في مدرج 74 وممارسة أحلام اليقظة..

كنت أخبره -في خيالي- بأنني رفضت بشده فكرة أن تتزوج أمي بعد وفاة أبي، لكن إن رغب هو في الزواج من أمي، وعدته بأنني لن أرفض.. هو الوحيد الذي تمنيته أبي بعد أبي.. لهذا لم تكن الكتابة عنه سهلة، أو حتى التصالح مع فكرة موته ويتمي.. رحمه الله.

لهذه الأسباب فضلت الابتعاد، وهأنذا أعود بعد أن استوعبت هذا التواطؤ الكوني ضدي! أعتذر لكل من دخل هنا ووجد الباب مغلق، مجيئكم على رأسي، ورمضان كريم.

27 comments:

cat_eyes said...

ببساطة هى الحياة ...
نولد لننتظر الموت ونفرح لان غدا يملؤة الحزن
ولكن هناك شىء واحد هو حقيقة تلك العالم اللــــــــــــــه
كل سنة وانت طيبة ورمضان بيقربك من ربنا ونفسك بتخشع وتصفو الى خالقها

Dananeer said...

غاده حمدالله على سلامتك و البقاء لله
بجد كنتى مفتقده كل مره ادخل فيها الاقى الباب المقفول
كنت بازعل
كونك تقدر تدى الناس احلام و حواديت و لحظات من الانبهار و السعاده
بجد دى نعمه
متختفيش
شاركينا احزانك
و كل رمضان و انتى بخير

غادة الكاميليا said...

فقط حمد الله على السلامه ورمضان كريم عليكي

ريما said...

حمدالله على السلامة على فكرة انا دايما متباعكي ودي اول مرة اكتب لك والفترة اللي فاتت دي ماتتصوريش اد ايه كنت بكون مديئة كل اما ادخل
وتكوني ليه مش كاتبة حاجة جديدة
بس النهاردة لما لاقيتك رجعتي لاقيت نفسي عايزة اكتب لك واقولك حمدلله على سلامتك والبقية في حياتك ودي كلها اختبارات من ربنا المهم احنا نقدر نواجهها بأيمان وصبر ..بس اوعي تغيبي علينا تاني وكل سنة وانتي طيبة رمضان كريم

شكسبير said...

ain't u'll be back !
ok, I gratulate all islamtic
countries in the holy Ramadan

really ,i can't uderstand ur arabic
but good go on >>
may i visit ur's:Egypt again

bye;Ghada

Paulo....

محمد أبو زيد said...

حمد الله على السلامة أولا يا غادة
افتقدناك بجد
والبقاء لله في الدكتور عبد العزيز حمودة والذي لن ينساه أحد ممن تعلموا على يديه ، أو قرأ له كتابا ، وربما لن وفاته جاءت مواكبة لوفاة نجيب محفوظ فلم يهتم المسئولون كثيرا بتكريمه
عموما هو في قلوب قرائه ومحبيه

Ghada said...

cat_eyes:
آمين، ومتشكرة للدعاء

dananeer:
أحلام وحواديت وانبهار.. يااه.. لو أنا باعمل كده فعلا يبقى أنا زعلانة إني كنت قافلة الباب.. ربنا يخليكي يا بنتي رفعتي روحي المعنوية :) وكل سنة وإنت طيبة..

غادة الكاميليا:
الله يسلمك والله أكرم

ريما:
أقول إيه بس.. إنت مش متخيلة مدى اندهاشي وفرحتي بتعليقك.. باكون مبسوطة بجد لما باكتشف حد جديد بيدخل عندي وبيتابعني.. كل سنة وإنت طيبة ويا ريت ما تقطعيش الجوابات يا ريما واتمنى أشوف لك بلوج قريب :)..

Paulo Coelho:
huh!?

محمد أبو زيد:
الله يخليك.. وفعلا الراجل ده أثر في كل الناس اللي تعاملت معاه سواه بصفتهم طلبة أو دكاترة أو حتى سعاة في القسم.. كان كاريزما رهيبة وإضافة إنسانية مهمة جدا بالنسبة لي.. ربنا يرحمه بجد ويجعله من الذين يدخلون الجنة من غير حساب..

Anonymous said...

انتي ليه لغيتي تعليقي

Anonymous said...

أمس كتبتلك كلام كتير لا أذكر منه شيء يبدو أني لم أعرف كيف أضيفه ، فذهب أدراج النت

Diyaa' said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Diyaa' said...

paulo by2olk eno msh fahm el3rby :) shofelo blog belenglish 3shan ystw3b
welcome back & dont give up on allah
god bless u ,bless the ppl u love & bless the dr whom u lost
ramadan kareem & welcome back again

Eman M said...

انتى رقيقة أوى يا غادة
مبحبش أقول تعليقات كدة بس لقيت لسانى بيقول كدة أول ما خلصت قراية كلامك

The Eyewitness said...

حمدالله على السلامة

Ghada said...

anonymous:
أنا مالغيتش أي تعليق.. ساعات فعلا النت بيهيس.. نصيحة.. بلاش تكتب الحاجة على النت على طول احفظها في ملف الأول..
استطراد: فعلا مش فاكر حاجة من التعليق :( ؟

Diyaa:
blog english.. w malo mosh 3eeb :)!
how can ppl give up on allah?? howa e7na leena 3'eero?!
Ramadan Karim :)

Eman m:
ياروحي :) ده إنتِ اللي عسل بجد..
احرجتيني وخليتي وشي بقى طماطم خالص!
على جنب: هاوري تعليقك لخطيبي يمكن يتعظ! lol

the eyewitness:
الله يسلمك :) رمضان كريم

Diyaa' said...

it's good 2 hear this & welcome back to ur hypothetical home
wish tht u'll keep ur spirit high & ur trust in Allah .
best wishes & keep posting ;)

Dido's^^^ said...

أيوة كده .. حمدالله على السلامة يا جميل .. أوحشتيننا

متخليش الدنيا يا غادة تجبرك على قفل بابك .. خليك انت أقوي

كل سنة و انت طيبة

foaa said...

الله اكرم يا قمر
حمد الله على سلامتك يا غادة
انت عارفة يا غادة الحزن بيروح و يجى بس المهم انك جيتى و هو مخدكيش مننا كتير
مرة ماما قالتلى ان الحزن هو الحاجة الوحيدة الى بتتولد كبيرة و بعدين تصغر
ربنا يعوضك بحنان تانى و يدخله جناته
وفاء

Anonymous said...

احاول ان اتغاضى عن عتابى لكى وغضبى فلا أستطيع.لاتعرفيننى _أقصد لم نتقابل وجها لوجه .لكنى كتبت لكى قبل منذ فترة ليست بالقصيرة ولم يكن فقط تعليق على ماكتبتى بل كان -كما ظننته- حديث أرواح. وظللت أنتظر رد روح ظللت ابحث عنها تنادينى..ولكنى....لم أجد الا تجاهلك..فشكرا اميرتى .آه نسيت أن اخبرك اننى عزفت عن ان انادى احد ب اميرتى منذ امد بعييييد.
على اى حال حزنت كثيرا لبابك الموصود لظروف الاكتئاب واثر فى ودعوت الله ان يفرج عنك كربك .وفقك الله يا....ماعدت ادرى بما اناديكى..هذة المرة لن امضى باسمى ولن اترك ايميلى لكى من أجل... يكفى ان تعرفى انى فتاة وحسب

Anonymous said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اختى غادة اشاطرك احزانك فى هولاء الاشخاص الذين لا اعرفهم واقول لكى استغفرى لأن هذا قدر قدره الله سبحانه وتعالى وله فيه حكم وكما سمعت قبلا "كل محنة بداخلها منحة "فهذا ليس "تواطؤ كونى "حاشا لله فان الله -عزيزتى- هو المتصرف فى امور الدنيا والاخرة وهو مالك كل شئ.اعلم انكى لم تقصدى ذلك لكن عذرا ليس هناك معنى لهذا التعبير غير ذلك

Ghada said...

العزيزة anonymous
التي رفضت أن تخبرني من هي.. ارجو أن تعذريني، في أوقات كثيرة أشعر بأنني في وسط دوامة لا أعرف متى بدأت ومتى ستنتهي.. اعذريني، واعتذر عما بدر -أو بالأحرى لم يبدر- مني.. سامحيني، وحقا أرغب في التواصل معك..
هذا بريدي
ghadazad@gmail.com

Ghada said...

dido حبيبتي..
أنا أقوي طبعا.. قصدي ما إنتِ عارفة اللي فيها.. ربنا يخليكي ليا يا قمر :)

foaa:
يا ريته فعلا يكون بيصغر بس.. أصله ساعات بيكبر ويتضخم ويبقى حاجة مش لطيفة أبدا!
رمضان كريم عليكي، وفي انتظار افتتاح مدونتك :)


anonymous2:
ربما كان مزحة مثلا؟!

moony_sweety said...

السلام عليكم ياقمر
حمد لله على السلامة
أيوة كده النت نور ..كنت كل ماافتح النت ادخل علطول اشوف رجعتى ولا لأ وازعل جدا جدا لما الاقى الباب لسه مقفول والاقيكى كمان مابترديش على التعليقات المكتوبة.
معلش يادودو هى فعلا كانت ظروف صعبة ربنا يجعلها فى ميزان حساناتك ويؤجرك فى مصيبتك ويخلف لكى خيرا منها.
عارفة يادودو انا بقالى فترة باقرا المونة بتاعتك وفى احساس غريب متملكنى من ساعتها
غير الفرحة والانبهار وكأن اعز حلم ليا اتحقق بقيت حاسة انى عايزة اقول لكل الناس اللى اعرفهم عليها اللى هيقدروا قيمتها
وفى نفس الوقت بيتملكنى احساس بالخصوصية والغيرة وانى مش عايزة حد منهم يدخلها غيرى
عارفة لما تحبى حد او حاجة قوى قوى وتحسى انها بتاعتك وملكك ,ومن جمالها وروعتها عايزة توريها لكل الناس عشان يشوفوا روعتها
وفى نفس الوقت تحسى ان الحاجة دى بتاعتك انتى وانك مش عايزة حد ينتهك خصوصيتها وياخدها منك لأنها بتاعتك ومن عالمك؟؟اهو ده كان احساسى
بس مبن..برضه قلت لكل الناس لأ ومسكتش غير لما دخلتهم المدونة وانا معاهم عشا اشوف ردود افعالهم..شكرا لمملكتك اللى هفضل طووووول عمرى مبهورة بيها وأسيرتها ومدينة ليها وبمووووووووووت فيها

Ghada said...

moony_sweety:
لازلت في حالة ذهول منذ البارحة حين قرأت تعليقك، وصدقا لا أعرف كيف يمكنني الرد..

لا تتخيلين مدى سعادتي عندما عرفت أنك تتخذين صفحتى بيتا لكي أو ملاذا يخفف عنك قليلا من صخب الحياة..هذا أقصى ما كنت أتمنى ويكفيكي أن تعرفي أنني قرأت تعليقك لأمي ولأخي ولخطيبي أيضا..

إنها لنعمة حقيقة أن يساندني أناس في مثل روحك.. وأنا فعلا محظوظة بتعليقك وبكل التعليقات الرائعة الأخرى التي تصلني واشعر صدقها فتزداد سعادتي وتحليقي..

لساني معقود .. عاجزة عن شكرك.. ابقي على اتصال..

منشورات ممنوعة من النشر ! said...

كل سنة و انتي طيبة
ماحدش واخد منها حاجة .

كــــــازنــوفــا said...

كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه

تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه

تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه

تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
كلام كويس
تعليقات كويسه
ردود كويسه
انتى كويسه
أنا كويسه
مصر كويسه
العيله كويسه
خطيبك كويس
أنا خطيبى مات
بس كويس
الموت كويس
الحياه كويسه
دنانير كويسه
غادة الكاميليا كويسه
ديدو كويسه
سلام وأسيبك كويسه

كــــــازنــوفــا said...

أيوه نسيت أقول حاجه مهمه
كل سنه وأنتى كويسه
وأنا كويسه
و كل مصر كويسه
كفايه كده لتقولى عليه مش كويسه

Räumung said...

موفقيييييييييين .... اختيار موفق :)

Räumung
Räumung Wien
entsorgung wien