Tuesday, April 03, 2007

أما صباح اليوم..



ورق خطابات جديد ورسائل لم تكتب بعد :)

25 comments:

Pianist said...

اه اهو الصباح ده احلي من الصباح ابو عصير التفاح والقرفة ده

المشروب ده صعب جدا علي فكرة
مش عارف بتشربوه ازاي
:)
علي العموم

صباحو فل

Heba Elmansoury said...

الورق شكله مغرى..ده بريحه ده ياغاده؟ بس السؤال الأهم ياترى فيه حد يستاهل الجوابات اللى هتتكتب عليه؟؟
عارفه ياغاده أنا كنت مدمنة أدوات كتابيه وكروت وهدايا وكنت تلاقينى منومه تنويم مغناطيسى ف أى فرع لسمير وعلى ف القاهره أو بلو وبنا وأيتيمز ف اسكندريه أو تشاو ف المنصوره.. بس بدأت أبقى زاهده ف الحاجات دى.. لسه باحبها بس ماعدتش بلاقى اللى يفهم معناها ف زمن لاهى الناس بأكله حلوه ومكالمة تليفون ومجاملات سريعه لا ليها طعم ولا ريحه

غاندي الإبن said...

أتمنى صباحك سكر

وكل صباح كذلك يا طيبة القلب

اعلمي أن هناك أناس يحبونك

فكوني بخير لأجلهم

http://li.modawanati.com/

إبراهيم محسن said...

عندما يكون صباحنا كتابة الرسائل
سيكون إرسالها عند الظهيرة
وسنتسلم رسائل ليلاً
نقرأها قبل النوم
جميلة هي حياة الخطابات
كانت تحمل المشاعر معها عبر الحدود
دلوقتي بقى الموضوع فويس مايل
صباحك سعيد

مجهول said...

عصير تفاح
يعمل اكتر من كده
ايه دماغك الرايقه دي
ربنا يخليهالك
هههههههههه

تحياتي ليكي

ميشيل حنا said...

صباح الصباح
واللي جاي أحسن م اللي راح.

yamen said...

صباح الصباح
فتاح يا عليم
و الجيب مفيهشي
ولا مليم
بس المزاج رايق وسليم
باب الامل بابك يارحيم

تحياتي

تسـنيم said...

يقول أحدهم: أجمل الخطابات هي التي لم أكتبها بعد.


محبتي

الوردة السوداء said...

نهارك سعيد

معرفش ليه بحب الكلمة دى

carol 2002 said...

أجمل حاجه روح التفاؤل الجميله ديه
خليكى دايما كده, صباح الالوان المجميله

мїяάЖάгїм ™ said...

فين ايام الرسايل اللي كانت بتتكتب علي الورق ، ساعتها لما كان بيجيلي جواب من بره كنت ببقي طاير من الفرحه وافضل حطوا علي مكتبي اسبوعين رايح جاي افتحه واقراه .. كانت ايا جميله اوي ، دلوقتي كله بقي virtual حتي مشاعرنا ، mails رايحه جايه ترف يمين وشمال ، ومفيش حاجه بقت غاليه خلاص

اررررررررب ، بعنا كله بالرخيص

واحدة بتحب البلد دي said...

استيقظ يوميا ورائحة صباحي هكذا

امارسائل لم تكتب بعد
او كتبت لكنها لم ترسل بعد



وبيفضل الحلم جوايا اني في يوم حاكتب رسايلي دي وحابعتها

zordeak said...

لذييذة انتى


:)

حسام مراد said...

صباحك سكر زياده

حسام مراد
شغال
اتمنى انك تنورينى فى شغال
سلام

أحمد العربي said...

صباح الورد

الســـاحر said...

يااحلى صباحك ياغاده
واضح انك انسانه جميله ومتفائله
وفنانه
اسعدنى زسارتك
وفى النهايه سلامى وربنا يوفقك

Dananeer said...

يا سيدى يا سيدى

هبة المنصورى said...

يابنتى ابعتى الورق واحنانكتب الجوابات بدالك.. ده بؤس ايه ده ياربى:(

moony_sweety said...

ايه ياغادة ؟ انتى روحتى فين؟ بجد قلقانة عليكى..مش عادة تقعدى طوووووول الفترة دى من غير كتابة او حتى رد على التعليقات. ايه انتى مشغولة فى توضيب الشقة ولا ايه؟ يارب يكون المانع خير وارجعى بسرعة بقى عشان وحشتينا
دومى بحب

sendbad said...

ها هي اشعاري قد نضجت
لان حبي لك قد صار اكبر
واشواقي في عينيكي سكنت
اغوص في المعاني واتبعثر
الملم نفسي التائهة
وفي محاياكي ارنو وانظر

الباب المفتوح said...

صباح ليس كمثله صباح
كذب من قال أن الصباحات تتشابه
صباح ربما تكتب فيه الخطابات
وترسل إلى أطراف المدينة
تحمل معها بشرى ذلك الصباح الثائر الذي ننتظره جميعا

Eman M said...

:) saba7k daiman melawen

Ghada said...

أولا باعتذر عن التأخير المرعب ده في الردود.. كنت غرقانة حتى الثمالة في الشغل والبيت وكده..

بيانيست:
صباحك ورد يا فندم.. أنا مستغربة إنك مش بتشربه.. دانا كل ما أعمله لحد ينبهر.. أنا معاك إنه قوي شوية، بس بجد ملهم جدا :)

هبة المنصوري:
لا مش بريحة.. في الغالب رئحة الحاجات دي مش بتبقى طبيعية قوي، فمش بافضلها.. أنا كل ما أزعل أروح أشترى أقلام وألوان خشب ولوح وجلادات الكتب الشفافة دي وجليتر وأي حاجة تقابلني في سكتي في المكتبة! :)

غاندي الإبن:
إنا بخير طالما يزورني الناس ويتذكروني..
:))صباحك مختلف

إبراهيم محسن:
ويا ريت فيه فويس ميل من أساسه! ساعات كتير الواحد نفسه يرجع للقرن الـ 18 أيام جين أوستين والجوابات والفساتين المنفوشة دي :)

مجهول:
يا ريتها فعلا تفضل رايقة على طول

ميشيل:
إيه يا عم أنا كنت باقول عصير تفاح مش حاجة أصفرة :PP


يامن:
:)) صباحك أجمل

تسنيم:
وأنا أتفق في الرأي :)
تحياتي أنا الأخرى

Ghada said...

الوردة السوداء:
أنا كمان باحبها.. بتفكرني بالأفلام الأبيض وأسود ويا إكسلانس وكده :)


мїяάЖάгїм ™
ماقدرش أزود ولا كلمة! :))

عشان كده بافرح قوي لما ألاقي الحاجات اللي بتفكرني بزمان وحميمية زمان..


كارول:
يا رب دايما لينا كلنا :)))

واحدة من الإخوان:
إن شاء الله تبعتيها للي يستحقها قريب :)

زورديك:
احم.. طيب
:)

حسام مراد:
صباحك مميز
يشرفني أزورك طبعا

أحمد العربي:
صباح الفل :)

الساحر:
متشكرة جدا لهذا الإطراء
.. حلوة الإطراء دي
:D


دنانير:
;) ;)

هبة المنصوري تاني:
يا ستي أنا مكتبتش لسه أصلا :)) مش عارفة أكتب فيها إيه ..احم :)


moony_sweety:
يعني لازم أروح في غيبوبة كده عشان تعلقي عندي :))! لا كنت مشغولة في حاجات تانية غير الشقة.. وأنا كويسة الحمد لله ويسلم سؤالك..ما تغيبيش إنت كمان :)

سندباد:
شعر جميل.. بس إيه علاقته بالبوست؟
يلا حصل خير إن شاء الله :)!

الباب المفتوح:
*تنهيدة*
إيه التعليق الملهم ده :)


إيمان:
وإنتِ كمان يا قمر :)

Anonymous said...

福~
「朵
語‧,最一件事,就。好,你西...............................................................................................................................-...相互
,以讓>它使...................